2013年11月29日 星期五

【工具】我的修眉經驗

其實數數下我都試過好幾間品牌既修眉服務,有好有唔好,做番個少少既Review。

Bobbie Brown
幫親左好多好多年,由尖沙咀Faces到銅鑼灣Sogo,都用左好多年,其實係最穩定既服務,每一次都修得好好,不過近年佢地改左policy,又要指定修眉師,又成日都約唔到時間,麻鬼煩,但係到最尾佢又算係最好既一間既!

Shu Uemura
服務好唔穩定,我用左好多次先至比我預到一個比較好既修眉師! Time Square LC 有位叫 Rachel都修得幾好,我會推薦搵佢!

Benefit
佢就同一般既修眉有少少唔同,佢係用蠟既,而且仲係男修眉師,而且佢都無package既,價錢好似係$150一次,比起其他既品牌都其實都差不多同一個價位,所以佢又唔算太過份! 只不過用完蠟修完之後又唔可以做美白,但係佢標榜可以last得耐D,修過一次,又真係好似 D小雜毛生得慢 D,而且我覺得修得好似乾淨 D,所以我用完Shu Uemura package 會轉會去Benefit!

基本上幾間既價錢都係$150一次,所以真係只可以用服務質數去定勝負,所以真係靠D修眉師好唔好架!

沒有留言:

張貼留言