2013年12月1日 星期日

【保養】Chanel Sample Review


我有時耐不耐就要幫D朋友去掃Chanel Sublimage 條Line 既野,買親就八千至一萬蚊先落得樓,所以D BA 都會比幾多sample我既,所以又儲埋左一堆,咁又拎出黎試用下啦!

Whitening Concentrate Continuous Action (TXC)
太香啦,接受唔到,而且又只係得少少sample 又見唔到佢有幾美白既效果! No No No!

Sublimage Serum
仲大陣香味,而且我真係唔多覺得係好聞既香味,又怕佢會令皮膚敏感,用左一次就Bye Bye,sorry 真係比唔到意見! (不過支原版好似要成三千幾,真係貴婦級先用,我係窮人用唔起,幾好用都唔會買架啦 !)

Eye Gel Anti-puffiness / dark circles
又多個sorry,我用佢黎抺我 D 溶左既眼肚咋! 係呀,之前用眼線筆,一到中午就去左海洋公園搵安安同佳佳,我唔想眼肚既皮膚太拉扯,所以我會用輕身既cream,例如這個eye gel加棉花棒去抺眼肚,又可以清理到D眼線,個眼肚又唔會太乾!
但係 Other than That,我真係唔多用eye gel,so sorry never see you again la!

沒有留言:

張貼留言