2013年12月13日 星期五

【潔面】有咩存貨一次過show 晒

係呀有心盤點下手上有咩既潔面產品,等見到有咩新野想試時可以停一停,諗一諗!
不過我諗效果都係不大,我平均可以個半月可以KO一支洗面膏既,所以手上面點都有D貨既!

以下係用過既產品:

Philosophy Purity Made Simple
有睇開我既Y BLOG既,都知我今年有係美國網購一D Philosophy 既產品,佢地最出名既 Purity made simple 就係其中一個我用過又可以成功留係我每日既 routine既產品!
我最鍾意佢陣味,有D似 Gamila Secret ,而且我覺得佢好 mild,但係又可以洗得好乾淨同唔立!所以我當時入左2支1L既貨,都覺得入得好!

我每日都早晚先用佢洗面,早上就可以淨用佢就得,因為早上塊面最多咪係油,唔會太烏JOE既! 夜晚就用完佢,面上九成既彩妝都洗走左架啦,跟手再用洗面膏加Clarisonic  再洗一次 就OK!

Shiseido White Luncent Brightening Cleansing Foam
早前買野收左支試用裝,用落都幾好,所以買野時都入多左支,對於我,我都鍾意用泡洗面既感覺,所以可以起到好密既泡都大部份時間可以入我既 shopping list! 至於乾唔乾,可能我洗完會做番一大輪護膚既程序,都好少有洗面用完會我覺得乾到接受唔到!

Covermark Mineral Wash
用左一支貨裝架啦! 第2支黎架,佢可以打出好密既泡泡,而且支野都好似用得耐D,可能佢既洗面膏既 texture比較密,真係唧少少就夠,唔同早前用過支 SK II Facial Cleanser 真係用唔夠一個月就KO左,因為支膏越用越稀,所以會越唧越多就好快用晒! 而黎支 Mineral wash 真係用左成個幾2個月先至用得晒!

Tom Ford Purifying Gelee Cleanser
早前睇人地介紹去買既,用落麻麻地,潔面既功效又唔夠,洗完塊面會仲有少少粉底,係保濕既,不過佢陣味好膠,好難聞,真係接受唔到,要快D 用完佢費時眼 Yuen!

雪肌精洗面粉
宜家手上用緊既係送既樣本,大約有20g,不過真係用落好喜出望外,唔乾,一D都唔乾,D泡好密,唔用起泡網都妹密,用左簡直好似用 cream洗面好柔軟,一定會回購貨裝!

Kanebo SuiSai 酵素洗顏粉
話說我係香港既日本水貨鋪買左2盒來玩,一盒有32粒,盛為$189,即要成$6蚊一粒!咁貴,但係又覺得好用,想keep住用,咁就擔粗粗上淘寶淘。

淘左番來,因為國內係有專櫃既,盒野其實同香港既日本水貨一模一樣,只係背脊加多張簡體字既產品介紹,其他都一樣既,連埋運費都只係人仔$95,都係HK$3.6一粒,平左咁多咪可以keep住用囉!

未用過既洗面,等緊去試!


1 則留言:

  1. 暫時黎講係咪最好用既洗面機都係Clarisonic ? 事關呢家好多牌子都出洗面機 花多眼亂

    回覆刪除