2013年12月5日 星期四

【彩妝】My Makeup Holy Grail

這一套化妝程序都用左差不多大半年,從來都未有咁滿意既效果,相信都不是皮膚既功勞,主要都係支Sofina Primavista Long Keep Base真係啱我既皮膚用,因為佢配咩既粉底都有同樣既long keep 效果,所以今次決定將我近大半年既底妝用品同程序介紹一次!




1. 打底

Sonia Rykiel Treatment Makeup Base / YSL Top Secret Flash Radiance Skincare Brush
Origins Make a difference Plus Rejuvenating Treatment / SK II Makeup Base 或者有時趕時間會skip 


用左支 Sonia Rykiel 支 makeup base,化完出黎既妝會有一種自然既光澤既,皮膚會自然地發光既,佢本身係有少少閃粉,不過真係tiny到好細好細,所以塊面都唔會變disco ball! 而佢都有少少保濕既效果既,北風唔起都可以用佢!


如果天氣比較乾燥既話,我就會用YSL或者用Origins,都可以幫皮膚lock住水份! 用YSL就可以直接用埋佢個brush直接上面,因為都係自己一個人用,耐不耐用有酒精既棉花clean up,就可以。如果用 Make a difference,有兩種方法,一係好輕手咁薄薄咁茶,一係可以用化妝前抺化妝水果塊仲濕濕地既棉花,將 D cream 掏上棉花再係面上打圈,即係好似打車蠟咁,我就最鍾意用咁既方法,係天氣比較乾既時候真係好work架!


天氣熱時,就睇下要唔要加防曬,如果唔係我大部份既時候都係會skip左黎一part!




















2. 控油
Sofina Primavista Long Keep Base

其他每一個環節,其實一定都有其他產品可以替代既,不過控油黎一步就一定一定要用佢,除左可以控油之外,亦可以令粉底唔會日中就變色,這一個都係好重要既環節,因為有好幾支粉底比我同佢say 拜拜既原因就係日中就變色! 用大約用5毛子份量就可以,一支25mL大約可以用3個幾4個月,真係物超所值架! 而且成個妝好唔好,真係用左佢就唔會變黃同化晒,this is the most important step!











3. 粉底

Armani Maestro Foundation / YSL Le Teint Touche Eclat Illuninating Foundation / Covermark Justme Essence Foundation Liquid



Armani 同 Covermark 都 Coverage 差不多,本身都係好水狀既,不過可以推疊加強 Coverage,不過如果計包裝,我會用支Covermark多D 因為佢一唧出黎就用得,支Armani 又要扭支管再唧出黎,早上趕時間,又怕打爛支玻璃樽,真係煩左少少,但係佢果隻好特別既finishing 又真係其他牌子做唔到既。 YSL比起想黎就厚少少,但係整體上佢都係容易推開又好貼既粉底,我本身都只係想膚色均勻一D,所以用佢地都幾足夠架啦!

PS: 用過Kanebo Impress / Cle De Peau / Bobbie Brown / Chanel / Makeup Forever / IPSA
都係比我黎類油面人用都可以,都值得推薦既粉底來既!








4. 遮瑕
Cle De Peau /  Bobbie Brown Long Wear Eye Base /  Covermark Bright Up Foundation

又係真係好勁爆又或者身痕先至要加遮瑕膏既! CDP真係用左好耐都用唔晒,要遮勁野一定要用番佢! 平日想遮好D個眼袋既話,用BB同 Covermark 都 ok! 另外鼻翼果D紅位,Covermark就遮得最好,不過其實如果用支好既掃,例如 Sigma 既 P82 之類都可以用粉底推疊遮左佢,咁就可以唔一定要用遮瑕膏既方法之一黎既!

5. 胭脂

Nars #Deep Throat #Orgamsm #Angelika #Desire / Benefit Benetint

如果想D胭脂可以無咁易甩,可以係上碎粉之前,即係茶完個粉底就可以上架啦,而且仲可以避免到上得太紅既情況,因為咁樣一定會無咁深色既! 

Nars真係出色到無朋友,以前買落好多盒,上次搬屋同一大堆say byebye,宜家手上只係淨番幾盒,不過都好難可以用到見底...近月黎用緊既係 Deep Throat.









6. 定妝
Covermark / Albion 

Covermark 比 Chanel更加好用! 本身用Chanel都有好幾年,今年就轉左用Covermark,佢並不是比Chanel 平,只係佢既定妝效果更加好! 

如果我想個妝自然D,會用碎粉;如果想 coverage好D同Last得耐D,就會用粉餅,即係Albion ,注意係要用Mac #109上就會遮得勁D同我自己就可以keep足8小時都唔駛補,用番一般既碎粉掃就會自然D架啦,不過就只可以維持5小時左右啦! 所以如果放假就係用碎粉,返工就會用粉餅!

盒Albion 係4年前買落架啦,哈哈我都唔明點解我仲用,PS: 我手上有5盒粉餅等住... (YSL / IPSA / Lancome / Tom Ford / CoverMark)

7. 劃眉
Shu uemura Hard 9 #6 Brown #9 Seal Brown

原來我有兩支唔同架,一支#6係深啡,另外一支#9係灰啡,其實真係睇唔出咩分別架!不過最重要都係我有定時去比人修下條眉,否則用咩劃都死!


8. 眼線
Bobbie Brown Gel Eye Liner #Sepia Ink / Espresso Ink / Granite Ink
我已經完全放棄用筆,因為真係化到無朋友,宜家用左GEL,真係無咩點甩,只係如果茶內眼線就有少少少,不過如果只畫外眼線既話,十多小時係完全無問題既!
題外話,Gel Eye Liner 唔可以買咁多係手,因為佢地真係會乾,同用佢地既時候,打開左個蓋時,了左D Gel 出黎,然後就要返轉佢,如果唔係因為你唔係了一下就劃完架嗎,了完一下,唔返轉佢放,咁盒野就好快會乾晒,一路劃時都返轉放就可以盒Gel 放耐 D架!

9. 唇膏
Elizabeth Arden Eight Hour Cream 

先潤唇,之後用咩就睇心情啦! 都係一件我十分長情既用品,有十年架啦,真係好好用,一定要有一支放係手袋旁住出街,有咩事個咀敏感同乾,一茶左就OK晒!

基本上咁就可以靚靚咁出街啦! 最快時候大約係10分鐘左右啦! 差不多架啦!


沒有留言:

張貼留言